Ik ben Chris van der Beek, oprichter van VANDERBEEK Solutions, een onderneming gestart in 2022. Het avontuur van ondernemen is altijd inspirerend en ik ben vol enthousiasme begonnen aan deze reis.

Mijn professionele achtergrond omvat vele jaren van diverse ervaringen in uiteenlopende bedrijfstakken. Mijn eerste stap in de arbeidswereld was als jonge knul in de horeca, in het jaar 1985. Gedurende vele jaren heb ik met plezier samengewerkt in een dynamisch en hecht team, waarbij we elke keer mooie teamprestaties neerzetten.

In 1992 trad ik toe tot het bedrijf van mijn ouders, een installatiebedrijf met een winkel in Woudrichem. Hier heb ik waardevolle ervaring opgedaan in diverse installatiewerkzaamheden, geleid door mijn vader, terwijl mijn moeder de winkel en klantplanning beheerde. Na het behalen van mijn diploma’s MAVO en MTS Elektrotechniek, heb ik in mijn vrije uren alle benodigde certificeringen behaald om op termijn het bedrijf van mijn vader over te nemen, inclusief het ondernemersdiploma dat destijds vereist was.

Hoewel mijn pad een onverwachte wending nam toen mijn vader in 1996 acute leukemie kreeg, ben ik dankbaar voor de vele leermomenten die ik met mijn vader heb gekend. Het verlies van mijn vader in 2008 was een tragisch keerpunt, maar zijn strijd en vastberadenheid blijven een bron van inspiratie voor mij. Omdat mijn pad daardoor van koers veranderde heb ik daarna mooie ervaringen opgedaan tijdens mijn tijd als technisch specialist bij het groothandelsbedrijf van mijn toenmalige schoonvader, waar ik verantwoordelijk was voor diverse zaken, waaronder ook marketing. 

Parallel aan mijn professionele ontwikkeling heb ik me ook ingezet als vrijwilliger bij de lokale brandweer, waar ik meer dan 30 jaar dienst heb gedaan, van brandwacht tot bevelvoerder. In 2023 heb ik afscheid genomen van deze functie om meer tijd te kunnen besteden aan mijn onderneming en mijn partner Ingrid, wiens steun en liefde mij motiveren in mijn persoonlijke en professionele leven.

Mijn tijd als marketing en sales manager bij een groothandelsbedrijf en later als procurement manager bij een IT-bedrijf heeft mijn kennis en vaardigheden verder verrijkt. Ik hield me bezig met inkoop, logistiek, productie, productontwikkeling, IT-beheer en marketing. In 2020 heb ik de overstap gemaakt naar Frigo in Breda, waar ik de uitdagende taak kreeg om de IT-afdeling te leiden en te ondersteunen in een periode van snelle groei en technologische vooruitgang.

Met een geleidelijke overgang ben ik nu actief als ondernemer en werk ik ook nog enkele dagen per week bij Frigo, waarbij ik mijn expertise inzet om zowel mijn eigen onderneming als het bedrijf waar ik werk te laten gedijen. Ik kijk ernaar uit om u van dienst te zijn en uw zakelijke uitdagingen aan te pakken met mijn uitgebreide ervaring en toewijding.

This site uses cookies and requests your personal information to improve your browsing experience.